Élet-Stílus

Kedves amerikai, a kedvenc sörödet is bevándorlók alkották

Ismét itt a Super Bowl, vagyis a világ legmenőbb reklámjainak ideje. Régebben sokan jobban várták az amerikai Nemzeti Futball Liga (NFL) döntőjének szüneteit, mint magát meccset, mert a világ legdrágább reklámperceit lefoglaló cégek minden évben nagyon igyekeznek kitenni magukért.

Az internet térnyerése óta kissé megváltozott a helyzet. A legnagyobb vállalatok még mindig csillagászati összegeket fizetnek a reklámidőért, és mindig valami különlegessel rukkolnak elő, de a kisfilmek már napokkal a meccs előtt terjednek a közösségi hálózatokon.

Az amerikaiak kedvenc sörmárkája, a Budweiser régóta állandó szereplője a nagy meccs szünetének. Az elmúlt években, lovacskákkal és kiskutyákkal a cukiságfaktorra alapoztak szpotjaikkal, de idén kicsit bekeményítettek.

Idén arra emlékeztetik az Egyesült Államokat, hogy a kedvenc sörük megalkotói, Eberhard Anheuser és Adolphus Busch bizony XIX. századi bevándorlók voltak. Nem ismertek félelmet és megalkuvást, viszont tehetségesek voltak, hittek magukban és keményen dolgoztak, ennek köszönhetik, hogy sikerült megvalósítaniuk az amerikai álmot. Ők, és a hozzájuk hasonló emberek, és nem mások tették naggyá Amerikát.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik