Szürreális online párbeszéd zajlott a Twitteren egy vásárló és a Morrisons szupermarket-hálózat (adminja) között.
A férfi a közösségi oldalon nyilvánosan tett panaszt, amiért az általa vásárolt fánk közepén nem volt lyuk. A Silverfox felhasználónevű úriember úgy érezte, azt is meg kell magyaráznia, miért zavarja a lik hiánya:
Az üzletlánc képviseletében írogató szakember, ahelyett, hogy megpróbálta volna szép csöndben, privát üzenetben lerendezni a dolgot, felvette a kesztyűt. Ennyit válaszolt, szintén nyilvánosan:
Improvizáljon”.
És ez még messze nem a sztori vége, ugyanis a vásárló sem szállt le a humorvonatról. Válasza a következő volt:
Azt tettem. Most a sürgősségin vagyok, az égési sérülések miatt, amiket a hagymakarika okozott”.
A párbeszéd így folytatódott:
– Nem várt, hogy lehűljön?
– Nem ismeri a nőmet, nagyon türelmetlen.
– Tényleg annak tűnik. A tanácsom: mindent hagyjon hűlni 2 percig.
– Köszönöm. Nagyon jó, hogy végre valakivel tudok erről beszélni.
– Ha bármire szüksége van, tudja, hol talál.
– Köszönöm.
https://twitter.com/PeeWeeMFC75/status/817358336488251392
Kiemelt fotó: twitter.com/PeeWeeMFC75