A magyar tervezőnek épületgépész öccse, Cserkúthy András segít mint manager, és bár a fiú nem szakmabeli, úgy tűnik, nagyon jól sikerültek a próbálkozásaik. A Instagramon is felépített stratégiával dolgoznak.
Sok jó minőségű képet töltöttünk fel szinte minden nap. Ezen kívül célirányosan követtünk be neves fashionbloggereket, akiknek a fényképeiket lájkoltuk is. Emiatt ők is követni kezdték a márkát. És itt jön a csavar: pár nap múlva kikövettük őket. Ez azért fontos, hogy lássák, én alig követek valakit, engem viszont sokan. Ez egy tudatos márkaépítés.
A rengeteg ráfordított energiának októberben lett meg az eredménye, amikor is Hanna kapott egy e-mailt a brit Vogue-tól.
A pécsi lány nagyon meglepődött, hiszem egy olyan vágya vált valóra, amire másfél év után gondolni sem mert. A neheze azonban csak ezután következett.
Néhány hét alatt kellett mindent megoldani. A még csak papíron létező őszi-téli kollekciót gyorsan el kellett készítenem, és be kellett fotózni. Utóbbihoz természetesen kellett találnunk egy olyan szakembert, aki profi módon el tudja készíteni a Whispering Wind Dresses márka bemutatkozó anyagát. Debreceni Zitára esett a választásunk, aki tökéletes munkát végzett.
Cserkúthy Hanna egyébként az ELTE germanisztika szakát hagyta ott álmaiért, és jelentkezett a Forrai Magániskolába divat- és stílustervező szakra. Ezen idő alatt sok helyen gyakornokoskodott, de különösen büszke a Daalarnánál töltött négy hónapra.
Hanna másfél éve alapított márkájának fő profilja az elegáns utcai, illetve a csinos alkalmi ruhák, imádja a könnyű tüllöket, selymeket és a lágy bőrt. Az utcai ruháknál a meleg anyagok és a nőies vonalak harmonizálása jelentette a kihívást.
A brit magazin januári száma hamarosan itthon is megjelenik.