A zseniális John Lewis-reklámok spanyolországi párja a helyi szerencsejáték-cég karácsonyi hirdetése: kivétel nélkül mindenkit megríkat.
A tavalyi szpot hőse egy próbababákat gyártó üzem magányos éjjeliőre volt, aki műanyag barátai segítségével megpróbálta mások hétköznapjait is feldobni.
Idén maga a szerencsejáték a téma, ami önmagában is érdekes, hiszen az 1812 óta (!) futó spanyol karácsonyi lottó a világ legjelentősebb összegű lottónyereménye.
A 2016-os hirdetés főszereplője egy nyugdíjas tanárnő, aki (tudtán kívül) az előző évi sorsolás ismétlését nézi a tévében, és mivel pont az ő számait húzzák ki, azt hiszi, hogy nyert. Rokonai pontosan tudják, hogy mi történt, és próbálják is figyelmeztetni, de az idős tanárnő mindenkivel megünnepli a csodálatos nyereményt.
Végül, mivel úgyis felajánlja fiának a szelvényt, meghagyják abban a hitben, hogy megütötte a főnyereményt. A szpot a következő mondattal ér véget:
„Most képzeld el, mi lesz, ha holnap tényleg nyerünk”.