Sajátos kérdéssel fordult a felhasználótársaihoz egy anyuka a Mumsnet nevű szülői portálon.
Történt, hogy a nevezett hölgy és családja repülőn utazott, és a turbulencia – hogy is mondjuk – kihozta kisfiából a maximumot: a fiúcska rókázott egyet.
A táska tulajdonosa, amikor észrevette a balesetet, szólt a szülőknek; hogy egyrészt jobbulást kíván a kisfiúnak, másrészt sajnos a táskája 900 fontba (312 ezer forint) került, úgyhogy készüljenek fel egy jelentősebb kiadásra.
A hölgy nem viccelt: nem sokkal az incidens után e-mailt írt korábbi utastársainak, hogy megpróbálta kitisztíttatni a táskát, és a foltokat sikerült is kiszedni belőle, ám
Ezért a hölgy felszólította a családot, hogy vásároljanak neki egy új Louis Vuittont. És ezzel elérkeztünk a fentebb jelzett sajátos kérdéshez: az anyuka azt kérdezi szülőtársaitól, mit tennének az ő helyében (a Daily Mail cikke óta egyébként a fórumbeszélgetést eltávolították az oldalról).
A válaszok nem biztos, hogy segítenek a döntésben, ugyanis sokan sokféleképpen reagáltak. Van, aki szerint meg kell téríteniük a kárt, és volt, aki azt javasolta, hogy csak egy újabb tisztítás költségeit fedezzék. Akadt, aki azt mondta, hogy próbálják meg bevetni a sajátos esetre az utas- és poggyászbiztosításukat, de olyan komment is érkezett, amely szerint meg sem kellett volna adniuk az email-címüket, és az üzenetre sem kellene reagálniuk.
Te fizetnél hasonló esetben? Vagy megpróbálnál illedelmesen kihátrálni az ügyből? Vagy megérdemelte a burzsuj? Írd meg kommentben!
(képünk illusztráció)