Egészen elképesztő történet jelent meg az amerikai lapokban: Houstonban letartóztattak egy diszpécsert, amiért hanyagul végezte munkáját. A houstoni Crenshanda Williams a vészhelyzetek bejelentésére szolgáló (911-es számra befutó) hívásokat kezelte.
Pontosabban: nem kezelte.
A CBS News szerint a 43 éves nő 2015 októberétől idén márciusig több ezer olyan beszélgetést folytatott, amelyek
Hanyagsága – legalább egy alkalommal – tragédiát okozott: egy üzletből telefonált egy alkalmazott, hogy épp kirabolják őket, de Crenshanda Williams egyszerűen letette a kagylót. Amikor újra hívták a 911-et, egy másik diszpécser vette fel, aki rögzítette az adatokat, és kiküldte a rendőrséget, ám addigra a boltvezetőt halálos lövés érte.
Egy másik esetben bejelentés érkezett, hogy két személygépkocsi között gyorsulási verseny zajlik a városban, Williams azonban a következő szavakkal hárított:
Ilyesmire senkinek nincs ideje. De tényleg.”
Volt, hogy egy férfi azzal tárcsázta a 911-et, hogy a felesége elájult, és azonnal küldjenek mentőket. Crenshanda azt válaszolta: OK.
Majd pedig lazán letette a telefont.
Amikor a nőt nyáron kihallgatták, állítólag azt mondta, sokszor azért tette le a vészhívásokat, mert
Augusztusban, amikor a fenti borzalmak kiderültek, Williamset eltávolították az állásából, majd hivatalos eljárás indult ellene, és október 5-én letartóztatták; 2000 dollár (558 ezer forint) óvadék ellenében szabadlábon védekezhet.