A természeti csodáinak és évszázados romvárosainak köszönhetően turistacélponttá vált közel hetvenmillós Thaiföld reklámiparába mélyedve az ember furábbnál furább szpotokra akad, de az izzókat gyártó Sylvania 2008-ban már elérte az elérhetetlen szürrealizmus csúcsát.
A bangkoki Jeh United reklámügynökség által kidolgozott, alig egyperces reklámban egy békés családi piknikbe csöppenünk, melynek során a kisfiú sorra thai szellemeket pillant meg maga körül: így Kra-Sue-t (aki voltaképp egy halom, lebegő belső szervre ültetett, nyelvnyújtogató fej), a rettentő bénán repkedő Kra-Hungot, a magát banánnal tömő banánszellemet, a kék szellemet, és a magas szellemet. Meg egy transzvesztitát:
De mi értelme az egésznek?
Tökéletes logika, tökéletes reklám, mi legszívesebben már rohannánk is a boltba egy doboz hatvan wattos körtéért!