Pár hónapja megírtuk, ahogy egy csapat teljesen normális, átlagos fiú belebújt a tökéletesre photoshopolt sztárok bőrébe, hogy saját maguk – és közönségük – is megtapasztalhassa, mekkora hazugság ez az egész. Az erről szóló szuper videó azóta páratlanul népszerű lett, kisebb hivatkozási alap, ha a reklám- és divatipar hazugságai és az ezzel kapcsolatos testképzavarok kerülnek szóba.
A népszerűség márpedig nem csak öröm, hanem felelősség is: például gyakorlatilag kötelező volt elkészíteniük a folytatást. El is készítették, a tétet pedig tovább emelték. Ezúttal nem férfiak, hanem nők bőrébe bújtak, ráadásul nem a “szokásos” Photoshop-műveleteket vették célba, hanem azokat a képeket – plakátokat, magazinborítókat – ahol a módosításokat túlzásba vitték és jobb esetben ufószerű, rosszabb esetben teljesen elrontott emberi testekkel próbálták reklámozni a termékeket.
A végeredmény pont olyan szórakoztató és tanulságos, mint az előző videó esetén. Szakértőjük segítségével rögtön az elején kijelentenek valami nagyon fontosat:
értsd: mindenki, még az is, aki azt állítja, hogy nem, sőt: ha egy képről a rajta szereplő sztár, a cég, vagy az ügynökség azt állítja, hogy nincs módosítva, akkor azt egészen biztosan módosították. Miután ezt tisztázták, a fiúk végigcsinálják az egész borzalmat: a sminkelést, a trükkös fények beállítását, a fenékpúderezést (!) és persze magát a számítógépes utómunkát. Nem is folytatjuk – nézze meg, aki teheti!