A világsajtó felkapott egy indiai reklámot. Egy fiatal pár szerepel benne; a nő kávét (teát?) készít, a férfi számítógépen dolgozik, és szendvicset majszol. A következő jelenetben a szimpatikus szakállas úriember már alszik, és forgolódik. Bár nem értjük a szöveget – ráadásul a hirdetésben ezt nem is jelenítik meg semmiféle alpári, közönséges módon –, de kiderül:
Ez úgy válik nyilvánvalóvá, hogy a nő a méltatlankodó pasi kezébe nyom egy GON feliratú kis csomagot, amelyről hamarosan azt is megtudjuk, hogy Gas Odour Neutraliser, azaz a „gáz” szagát semlegesítő betét található benne.
A hasznos találmány láthatóan megjavítja a család életminőségét: az alsónadrágba helyezhető diszkrét lapocska megakadályozza a fingszag kijutását, és a párocska máris sokkal boldogabban él, mint a GON használata előtt.
A legjobb talán a szlogen: Éljünk korlátok nélkül!