Hetek óta készülnek a kereskedők a Valetin-napra. Jó ideje Magyarországon is hozzászoktunk már, hogy mindenféle hülyeségekkel próbálnak ilyentájt (is) kisebb-nagyobb összegeket kihúzni a zsebünkből.
A brit Tesco is igyekszik hasznos tippeket adni vásárlóinak, hogy mit vehetnének meg az ünnep alkalmából, amire amúgy nem költenének. Bizonyos termékek mellé odabiggyesztenek egy táblát, Ideal for Valetines (Valentin-napra ideális) felirattal.
A szív alakú ajándékoknál és édességeknél kezdődött az egész, aztán a feliratok egyre sikamlósabb terepeken jelentek meg.
Flakonos tejszínhab: na jó, erre még rá lehet fogni, hogy rossz az, aki rosszra gondol.
Babaolaj: gyanús, hogy nem a legfiatalabb ünneplőkre gondoltak.
De a kígyóuborka? Komolyan?
Persze az is lehet, hogy nem a hipermarket, vagy az alkalmazottai állnak a háttérben, hanem a vásárlókra hozzák rá a huncutságrohamokat a feliratok.
(via Metro)