Kerekesszékben ülő, segítőkutyás Lego-figurát szúrtak ki a nürnbergi és londoni játékvásárokon, vélhetően egy kampánynak köszönhetően, amely azt próbálta elérni, hogy a játékgyártó jelenítse meg a fogyatékossággal élőket is termékeiben.
A #ToyLikeMe elnevezésű kampány résztvevői azt kifogásolták, hogy a Lego figurái nem képezik le eléggé a társadalmi sokszínűséget. „A Lego 150 millió fogyatékkal élő gyermeket zár ki világszerte azzal, hogy nem mutatja be őket pozitívan. Mindez a kulturális szemlélet megváltoztatásáról szól” – közölték. A játékgyártó előbb azt üzente: a gyerekek saját maguk választhatják ki, hogyan használják fel a figurákat, de most úgy néz ki, mégis beadták a derekukat, és „gyárilag” is sokszínűbbé tették kínálatukat. (The Guardian)