Talán az uborkaszezonnal magyarázható, vagy véletlen, de tény, hogy mostanában rendkívül érdekes felmérésekről érkeznek hírek. A minap beszámolhattunk egy – valóban tudományos – kutatásról, amely az új vizuális ingerek hatását vizsgálta a sperma minőségére; valamint egy kevésbé izgalmas vizsgálatról, amelynek révén kiderült, milyen nyelvi eszközökkel fejezik ki a nevetést az amerikaiak a Facebookon.
A legfrissebb kutatásban azt tárták fel a szakemberek, hogy milyen összefüggés van a vonzalom és az ágyban viselt ruházat között.
A felmérés eredményeiből többek között kiderül, hogy:
– a férfiak 86 százaléka szerint a nők által viselt alsónemű tulajdonságai (típusa, alakja) hatással vannak arra, hogy mennyire találják vonzónak a nőket (gondolták volna?),
– a nők 71 százaléka nyilatkozott úgy, hogy számukra fontos, hogy milyen alsó van a férfiakon,
– a tangabugyira – óriási meglepetésre! – csak a válaszadók 19 százaléka bukik.
– a férfiak elenyésző része tartja vonzónak a fűzőt és a baby dollt;
– az viszont bejön nekik, ha a nő által viselt szettet a következő darabok alkotják: összetartozó melltartó és bugyi, valamint harisnya.
– a férfiak és a nők is egyetértenek abban, hogy az elnyűtt boxeralsó nem túl izgató (erre is nagyobb összegben mertünk volna fogadni).
A tangabugyi-rajongók megnyugtatására szögezzük le, hogy a felmérést egy okostelefon-alkalmazást gyártó cég végezte, és több mint valószínű, hogy a minta nem reprezentatív.
Fotó: Thinkstock