Meghökkentő reklámmal álltak elő a Tiffany marketingesei. A patinás ékszercég karikagyűrűket promotáló új kampányának különlegessége, hogy a hirdetésekben szereplő hét esküvőre készülő pár egyikét két meleg férfi alkotja.
A kampány „a szerelem és a romantika modern megközelítéseire is reflektál” – olvasható a cég közleményében.
Lars Perner, a KCAL televíziónak nyilatkozó marketingszakember szerint az ilyen típusú márka esetében kisebb az efféle kampányok rizikófaktora. A cégeknek célszerű szem előtt tartani a lakosság sokszínűségét, és lépést tartani a társadalmi változásokkal. Szerinte nagyszerű az időzítés, lévén, hogy az azonos nemű párok számára már 36 amerikai államban lehetőségük van arra, hogy legálisan házasságot kössenek; a cég így egy teljesen új ügyfélkört tud megszólítani – és esetleg meghódítani.
A kampány mellé állt Miley Cyrus is, az énekesnő saját Instagramján is megosztotta a párt bemutató reklámfotót.