Élet-Stílus

Itt a várva várt karácsonyi reklám

Az év egyik legnagyobb médiaeseményének számít Nagy-Britanniában, amikor az egyik áruházlánc elkészül az ünnepi hirdetésével.

Egy pingvin (név szerint Monty) és egy kisfiú a főszereplője az idei karácsonyi John Lewis-reklámnak. Az egyik legnépszerűbb brit áruházlánc ünnepi médiakampánya nem kevesebb, mint 7 millió fontot kóstál (csak a reklámvideót 1 millióból forgatták) – írja a Guardian.

A reklámban hallható dallamok John Lennontól származnak, az idei Sziget-fellépő Tom Odell feldolgozásában. 

Az üzletlánc reklámjai az elmúlt években is nagy sikert arattak. Tavaly egy olyan medvéről szólt a kisfilm, aki még sosem látta a karácsonyt.

2012-ben két hóember románcával ríkatták meg a nézőket:

2011-ben pedig egy türelmetlen kisfiúval arattak óriási sikert:

Ajánlott videó

Olvasói sztorik