Élet-Stílus

Leparancsolták a gépről a Twitteren panaszkodó utast

Pálfi Rita

2014. 07. 25. 08:13

Elégedetlenségének adott hangot egy közösségi oldalon egy férfi, ezért megzsarolták: csak akkor viszik el őt és két fiát, ha törli a kritikáját.

Korábban a témában:

Twitter-üzenetben panaszkodott az amerikai Southwest Airlines diszkont-légitársaság egyik utasa az utasfelvételi munkatársra, ezért az indulás előtt gyerekeivel együtt leszállították a gépről – írta az Adweek amerikai hírportál.

A cikk szerint a férfi családi elsőbbségi beszállást kapott a Southwest Airlines Denverből Minneapolisba tartó járatára, ugyanakkor két gyermeke nem kapta meg ugyanezt. A férfi ezért Twitter-oldalán azt írta, hogy udvariatlan az utasfelvételi munkatárs a C39-es kapunál és nem elégedett a légitársasággal.

A beszállást követően a légi fuvarozó egyik munkatársa leszállította a gépről az apát és két gyermekét, majd közölték vele: addig nem mehet vissza a fedélzetre, amíg nem törli a Twitter-bejegyzést. Miután ez megtörtént, visszaszállhattak a fedélzetre.

A Southwest Airlines azóta e-mailben elnézést kért utasától és felajánlott neki és családja minden tagjának egy 50 dolláros kupont.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Fotó: Marjai János / 24.hu
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.