Élet-Stílus

Itt a 10 leghülyébb szállodai panasz

A toplista első helyezettjei: "a lepedő túl fehér", "a tenger túl kék" és "a jég túl hideg". A vendégek közt volt olyan is, aki csak a csirkék jobb combját volt hajlandó megenni – derül ki a Skyscanner internetes szállodakereső portál felméréséből.

Negyvenkilenc ország 400 szállodáját kérdezték meg, és a vendégek kívánságai, panaszai nem csak az ébresztőre és plusz takaróra vonatkoznak. A hétfőn közzétett eredmények szerint “a lepedő túl fehér”, “a tenger túl kék” és “a jég túl hideg”, vagy “a fürdőkád túl nagy” jellegű panasz áll az első négy helyen.

A vendég kutyája nem elégedett

Az ötödik helyen “a barátnőm horkolása miatt nem tudtam aludni” panasz áll, a vendég a szoba árának csökkentését követelte a problémája miatt.

Szerepel még “a vendég kutyája nem érezte jól magát a szállodában” – és ezért kártérítést is követelt a gazdi -, továbbá “a felszolgáló túl csinos volt”, “nem szerepelt marhasült a vegetáriánus menüben”, illetve “a szállodának nem volt tengerre néző ablaka”. Ez utóbbi panasz egy London szívében található Mayfair luxushotel, illetve egy tengerparttól 80 kilométerre található olaszországi szálloda esetében merült fel.

A tizedik és utolsó helyen egy feldühödött újsütetű anyós panasza áll, aki nem kapta meg a szálloda nászutas lakosztályát.

Napi 15 uborkát követeltek

A bizarr kívánságok között az aranyérmet az “egész éjjel kérek óránként egy pohár vizet” óhaj nyerte el, ezt követik a “napi tizenöt uborkára”, illetve az ásványvizes mosdóra, valamint a mézfürdőre vonatkozó kívánságok.

A kecskekolomp, amely segíti az elalvást csak ötödik helyen áll, megelőzi egy olyan vendég kívánsága, aki “csak a csirkék jobb combját” óhajtotta elfogyasztani.

A “csokoládéfürdő”, döglött egér elszállítása, az egyetlen vendég által kért 16 párna és a “krokodilleves” zárja a különös kívánságok tíz fős listáját.

A Skyscanner a harmadik legnagyobb nemzetközi és az első európai szállodakereső portál, havonta 25 millióan látogatják.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik