Élet-Stílus

Vezető világmárkának szerveznek kampányt magyar fiatalok

Belicza Bea
Belicza Bea

szocioriporter. 2014. 05. 13. 11:15

Hazánkból 90-en vesznek részt a L'Oréal versenyén, de a világ 50 ezer egyetemistája közül kell kitűnniük, hogy a cég vezetőinek is megmutathassák elképzeléseiket.

Korábban a témában:

Vezető világmárka marketingmenedzserének bőrébe bújhatott 90 magyar egyetemista és főiskolás, akik közül a legjobbak Párizsban prezentálhatják ötletüket A nemzetközi versenyen a feladat egy termék megtervezése és az ehhez kapcsolódó marketingstratégia kidolgozása. 40 országból több mint 50 ezer marketingszakos jelentkezett a nemzetközi Brandstorm üzleti játékra, hogy kampányt tervezzen a L’Oréalnak.

A több mint  20 éves Brandstorm esettanulmány verseny a fiataloknak évről évre egyedülálló lehetőséget kínál, hiszen a L’Oréal Csoport vezető márkáinak  marketingstratégiájában mélyedhetnek el a diákok. Az idei feladat az 1851 óta piacon lévő Khiel’s márka férfiaknak kifejlesztett bőrápoló termékcsalád marketingstratégiájának kidolgozása volt. A résztvevő hallgatók együtt dolgozhattak egy kommunikációs ügynökséggel és kreatív kampányt terveztek az általuk kitalált márka bevezetésére. A döntő Párizsban a L’Oréal vezetői és reklámszakemberei előtt zajlik 2014. június 12-én. A dobogós csapatok nyereménye a tapasztalati tanulás és élmény mellett egy több ezer euró értékű utazás egy általuk választott helyre.

Üzleti stratégiánk kulcsfontosságú része munkáltatói hírnevünk építése, és tehetséges, kreatív fiatalok megtalálása. Magyarország immár tizenkettedik éve állt be a versenyző országok sorába. A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem mellett a Budapesti Corvinus Egyetem, a Budapesti Gazdasági Főiskola, a Pécsi Tudományegyetem és a Szegedi Tudományegyetem diákjai mérték össze tudásukat. A L’Oréal vezetőségéből álló zsűri a magyar csapatok közül a Corvinus egyetem diákjait választotta nyertesnek, ők képviselhetik Magyarországot a párizsi döntőn.

„A verseny egyben HR-eszköz is. A L’Oréal mindig nagy figyelmet fordított a tehetségek felkutatására, majd karrierútjuk biztosítására. A fiatalok számára ezért is nagyon vonzó munkahely a L’Oréal. Több olyan kollégánk van, akik a Brandstormnak köszönhetően kerültek be a céghez, és néhány év alatt sikeres karriert értek el. Minden év nyarán személyes interjút készítünk a játékosokkal, és a legjobbaknak gyakornoki pozíciót kínálunk” – mondta,Szöllősi Éva a L’Oréal Magyarország HR menedzsere.

A tehetséges, magasan kvalifikált fiatalok képzéséhez természetesen elengedhetetlenek a kiváló szakmai színvonalú szakkönyvek. A marketing területén az Akadémiai Kiadó 60 kötetből álló Marketing Szakkönyvtára nemzetközi szinten is egyedülálló módon, a marketing szinte minden részterületét lefedve kínál használható tudást mind a felsőoktatás, mind a gyakorlati szakemberek számára. Például olyan speciális szakterületeken is, mint a nonbusiness marketing. Az ezzel a címmel megjelent szakkönyv szerzői, Hetesi Erzsébet, a Szegedi Tudományegyetem docense és Veres Zoltán, a Pannon Egyetem professzora naprakész ismereteket adnak a marketing mai felfogásáról, amely a for-profit és a társadalmi érdek összhangjára törekszik.

A korszerű szakkönyvek kiadása természetesen nem lenne lehetséges az oktatás és a vállalati szféra szereplőinek együttműködése nélkül. A Nonbusiness marketing könyv erre is jó példa, mivel számos vállalat és intézmény vállalt szerepet létrejöttében. A kiemelt támogatók között volt a L’Oréal is CSR tevékenységének bemutatásával.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Farkas Norbert / 24.hu
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.