Korábban már írtunk a fiúról, aki a sínek mellett szeretett volna önarcképet készíteni, de helyette egy fejberúgást kapott. Videót azonban sikerült készítenie, amit fel is töltött a YouTube-ra, ami jelenleg huszonnégy és fél milliós nézettségénél jár.
Ez az óriási nézettség az, amire megpróbálnak lecsapni a különböző cégek. A CBC News arról ír, hogy a YouTube-csatornákat segítő cég megkereste Jaredet és arra kérte őt, hogy reklámokat helyezhessen el a videóban, ezért pedig – a reklámok mennyiségétől és milyenségétől függően – fizetne is neki, harmincezer és kétszázötvenez dollár közötti összeget. Ez forintosítva hat és fél millió és ötvenötmillió között van valahol.
Jared eddig még nem bólintott rá az üzletre, gondolkodik. „Kicsit aggódom az egész miatt, de sok ismerősöm kötött már hasonló megállapodást a YouTube-csatornákat segítő céggel, így hiszek nekik” – mondta a leendő milliomos.
A pénznek mindenesetre már van helye, a kanadai fiú ebből fogja fizetni a perui kirándulását, éppen arra jár, ott készítette a híres videóját is. De jut egy kevés majd az iskolára is, filmes szakon tanulna tovább, van már néhány filmötlete is, állítja.