Létezik-e lenyűgözőbb tévés műfaj a teleshop-reklámoknál? A tévés vásárlást ösztönző hirdetések döbbenetesen hosszúak, állandóan ismétlik őket, és mégis valósággal odaszögeznek minket a képernyőhöz: dermedten állunk, és nem tudjuk nem nézni.
És nem is csak azért, mert kíváncsiak vagyunk, hogyan akarnak eladni egy tök értelmetlen tárgyat őrületes (a műsor során tizedére csökkenő) összegért; hanem mert a győzködés eszközeként annyira nem életszerű pillanatokat mutatnak be totálisan kretén családok életéből, hogy az valami fenomenális.
És hála a magasságos internet(ezők)nek, ezekből a pillanatokból léteznek gifek. Ha a kedves olvasó netán depire hajlamos, ha bármikor azt kezdi érezni, hogy épp megy el a kedve mindentől, csak pillantson rá ezekre a mozgóképekre. Ugye, hogy nem is annyira tragikus a helyzet?
Most őszintén – de tényleg –, ki az, aki így ül le?!
Ha valakinek – tegyük fel – mégis sikerül leülnie a tévé elé, nyilván így helyezkedik el, igaz?
Bármelyik családban előfordulhat ilyesmi a konyhaszekrény kinyitása után.
Persze a becsukás is komoly tudomány, kell hozzá sok-sok IQ.
Tojás felverése kreténéknél.
Indokolatlan kalapálás – vajon mit szeretett volna a hölgy?
Nem baj, lehet vigasztalódni fúrással.
Mielőtt szexizmusra gyanakodnánk: a férfiak is született ezermesterek.
Milyen kenyeret adott már megint ez a tahó pék! Még egy faékkel sem lehet felvágni!
A végére hagytuk az igen realista módon ábrázolt vécépumpálást.
És a teljesen hétköznapi esetet a ketchupos üveggel.