Még csak pár napja annak, hogy az internetet úgy ahogy van letarolta a Budweiser iszonyatosan cuki, kutyás-lovas reklámfilmje, de máris megérkezett a trónkövetelő. Igaz, ez a megható kisfilm is alkoholt próbál elpasszolni, méghozzá egy dél-afrikai whiskyt, de azt legalább jól.
A kisfilm, amit a King James reklámügynökség készített a Bell’s whiskynek egy történetet mesél el, és annyira jól össze van rakva, hogy a 2 perc alatt konkrétan egyszer se jut eszünkbe, hogy most éppen el akarnak nekünk adni valamit. Jó, a legvégén persze már igen, de ezt sem az a megszokott, tolakodó, arcbamászó módon.
A történet főhőse egyébként egy idős, analfabéta bácsi, aki úgy döntött megtanul olvasni, hogy elolvashassa azt a könyvet, amit a szpot legelején vásárol. A bácsi szerencsére kitartó, rendszeresen látogatja az esti iskolát, töltögeti a munkafüzetet és gyakorol a barátokkal, hogy aztán magának a szerzőnek újságolja el: elolvasta a könyvét. És, hogy ki a szerző? Nézzék meg: