Élet-Stílus

Letiltották Scarlett Johansson érzéki reklámját

A szexi színésznő egy házilag is könnyen előállítható üdítőt reklámoz, majd a videó végén odaszól a konkurenciának. Amerika egyik vezető csatornája pedig letiltotta a kisfilmet.

A SodaStream nevű cég pont az NFL (profi amerikai futball-liga) döntőjére időzítette volna a reklámot, egyfelől ilyenkor aranyáron mérik a reklámidőt, másrészt elég sok embert el lehet érni ekkor. Scarlett Johansson, miközben kortyolgatja a házilag készített szódát, egy „bocsi Coke és Pepsi” mondattal zárja a reklámot – írja a USA Today.

A SodaStreamnek nem ez az első letiltott reklámja, idén a Foxnak, tavaly pedig a CBS amerikai tévécsatornának nem tetszett a SodaStream reklámja. A cég igazgatója, Daniel Birnbaum természetesen tiltakozott az eljárással szemben, szerinte ez a gyakorlat Kínában szokott történni, ő amerikaiként nagyon csalódott ember most.

A Fox és a Pepsi nem szólalt meg az ügy kapcsán, de a Coca-Cola szóvivője elmondta, ők nem gyakoroltak nyomást a csatornára a reklám miatt.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik