Az, hogy ízléstelen, kevés. Ez a most következő reklám, amivel mezei izzadásgátló dezodorokat próbálnak népszerűsíteni egész egyszerűen egy csúnya nagy öngól. Mert gondoljunk csak bele, milyen lelkületű embernek jut eszébe, hogy gyerekrablással népszerűsítsen egy izzadásgátlót?
A most következő reklámfilmben pedig pontosan ez történik. A kisfilm elején a készítők megosztják velünk a nagy igazságot, hogy “a nőknek életük során számtalan izzasztó helyzetben kell helytállniuk”, majd ezek után elképzeltetik velünk mind közül – szerintük – a legizzasztóbbat: azt, hogy valaki elrabolja a gyereküket.
Miután a beszervezett anyák szembesülnek azzal, hogy valaki meglépett a gyerekükkel, jön a sikítozás, a kiabálás, majd a segítségkérés. Többek között egy éppen arra járó rendőrhöz is odaszaladnak, aki nem esik pánikba, sőt! Azonnal előkap és kinyít egy táskát benne a gusztustalan deóval, majd gratulál az anyukának, hogy épp most lett egy reklámfilm főszereplője. Komolyan? Ennyi telt?
Nyilvánvaló, hogy a videó nem valódi. Azaz, a baba legjobb esetben is egy életnagyságú gumibábú, az anyák pedig egytől-egyig statiszták, akik próbálják minél élethűbben eljátszani az ijedtséget az ál-átverés kedvéért. De még ezzel együtt is: szerintünk az egész egy meglehetősen beteg ötlet, a videó pedig az egyik leggusztustalanabb reklám, amit valaha láttunk.
Önöknek hogy tetszik a reklám? Írják meg a véleményüket kommentben!