Odaégett sült, üvöltöző asszony, engedetlen gyerekek, széthagyott játékok: a kezdet. Annak a véget nem érő megpróbáltatássorozatnak a kezdete, amire minden férfinek fel kell készülnie, ha gyerekvállalásban gondolkodik. Legalábbis a világ egyik legnépszerűbb óvszergyártója szerint.
A kisfilm – bármilyen hihetetlen is elsőre – egyáltalán nem a gyerekvállalás ellen kampányol, sőt! Felhívja a figyelmet, hogy egy vagy több gyerek komoly felelősség, olyasmi, amire tudatosan készülni kell és amibe nem lehet csak úgy beleugrani. Az, aki nincs felkészülve arra, hogy az élete innentől kezdve egy másik emberről szóljon pedig jobban teszi, ha védi a legbecsesebb szervét. Inkább most, mint később egy életen át.
A reklámot egyébként Paul Santana rendezte, és olyannyira jól sikerült, hogy a Független Reklámkészítők Szövetsége azonnal jelölte is a legjobbak közé. Az internetes közösség körében is sikert aratott, a videó alatt kommentelők egymás után fejezik ki tetszésüket, igaz, vannak olyanok is, akik minden idők legjobb óvszerreklámjának egy francia cég kisfilmjét tartják 2007-ből: