Méghogy a férfiak önző, nemtörődöm, folyton a tévé előtt üldögélő szörnyetegek, akik alig intelligensebbek egy ősembernél! Ugye, hogy nem? Épp ezért nem is értjük kristálytisztán, mi vitte rá az egyik népszerű, elektronikus kütyükben utazó óriást, hogy előrángassa a dobozból ezt az ősöreg sztereotípiát és az egyik legfrissebb – okostévét népszerűsítő – reklámfilmjének központi témájává tegye…
Íme a kisfilm:
A videó, ahogy azt Önök is jól sejtik, óriási botrány. A férfiak és a nők is egyformán savazzák a Reddit nevű közösségi oldalon, sőt még a cég YouTube-csatornáján is, ahova legelőször feltöltötték. A többség véleménye az, hogy a videó gusztustalan, szexista és még csak nem is vicces.
Ennek ellenére egy hét alatt több mint 10 millióan megnézték már, a készítő cég pont a nagy érdeklődésnek köszönhetően nem aggódik. Pedig volna miért, mert bár szerintük nincs olyan, hogy „rossz sajtó”, rengeteg olyan kommentet kaptak, amik arra utalnak, hogy a célközönségük a következő vásárlásnál emlékezni fog erre a kis „botlásra”.