Élet-Stílus

Most minden kiderül! Így okostelóznak a nők

mobil (mobil, )
mobil (mobil, )

Egy biztos: nem használják a GPS-t.

Mint egy friss felmérésből kiderült, a nők egészen máshogy és másra használják a mobiljukat, mint a férfiak. Egyrészt a nők érdeklődése mérsékelt a csúcskategóriás telefonok iránt: míg a férfiak 30 százaléka szinte az első adandó alkalommal rohant a boltba, hogy beszerezzen egy ilyen készüléket, addig a nők csupán 13,6 százaléka mondhatja el magáról, hogy már több mint két éve okostelefonozik.

Másrészt hiába van a mobiljukon, nem használják a GPS-t. Az útvonaltervező programok segítségét a férfiak 64 százaléka veszi igénybe, miközben a hölgyek esetében ez az arány csupán 40 százalék. A női ujjak ugyanis egészen más menüpontokat keresnek a telefonjuk érintőképernyős kijelzőjén: a fényképezőgépet. A fotózás – legalábbis a Vatera felmérése szerint – népszerű időtöltés, a felhasználók több mint 70 százaléka kattintgat a gépével. Ebben élen járnak a nők, tízből nyolc hölgy fényképez a telefonjával, tíz százalékot verve a férfiakra.

Üzleti alkalmazást tízből csak két nő tölt le, a férfi okostelefonosoknak viszont a fele. Egybecseng ezzel, hogy közel kétszer annyi férfi használja a kütyüjét munka közben (60 százalék), mint nő.

Bezzeg, ha vásárlásról van szó, mindjárt fordul az arány! Az okostelefonnal vásárló nők fele ruhát választott, ami – szembeállítva a férfiak 17 százalékával – elég beszédes adat. Ugyanez vonatkozik az ékszerekre is: a férfiaknak csupán 5 százaléka helyezett ékszert a virtuális kosarába, ők főleg elektronikai cikkeket vásárolnak.

Korábban már kiderült, hogy főleg a mosdóban és a buszon szeret okostelefonozni a magyar.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik