Tavaly novemberben jelentette be a Max Factor, hogy az idén induló kampányukhoz a gyönyörű hollywoodi színésznőt, Gwyneth Paltrow-t választották múzsájuknak. A híres színésznő elsőre nem vállalta a felkérést, mert sem photoshopra, sem többméteres műszempillára nem vágyott. Végül sikerült megegyezniük, ugyanis a cég pontosan azért választotta Gwynethet, mert olyan sztárt akart, aki ismert ugyan, de mégis természetes és sokoldalú. Színész, gasztroblogger és rocksztár feleségként több oldalát is megmutatta már nekünk, és ez volt az, ami megfogta a Max Factort.
A kampányhoz több fajta sminket készítettek el a színésznőnek, a natúr hétköznapitól kezdve, egészen a drámai, éjszakai megjelenésen át, hangsúlyozva így azt a változatosságot, ami egy hétköznapi nő életére is jellemző. Így mindenki megtalálhatja a saját stílusát, és az ehhez passzoló sminkeket.
Pat McGrath, a Max Factor nemzetközi kreatívigazgatója felügyelte a kampányt, és elkészített hét teljesen különböző sminket, mindegyikhez három különleges és fontos Max Factor sminkterméket használt fel. Az egyik legfontosabb trendnek a „maximális minimalizmust” jelölték meg, ami így elsőre kissé kuszának tűnik, pedig nagyon egyszerű. Nézzünk ki úgy tökéletesen, hogy a sminket szinte észre se lehessen venni. Úgy, hogy a hatás természetes és mégis varázslatos legyen!