Élet-Stílus

Neten fürkészünk vásárlás előtt

internet_dollár (internet, pénz, kalózkodás, )
internet_dollár (internet, pénz, kalózkodás, )

Egyre többen keresik a termékek jellemzőit a világhálón.

 

A magyar fogyasztók 41 százaléka tájékozódik az interneten mobiltelefon vásárlása előtt, a személyes használatú elektronikai készülékeknél ez az arány 39 százalék, míg az ékszereknél csak 19 százalékot tesz ki – derül ki a Nielsen piackutató társaság felméréséből.

A Nielsen 29 ezer fogyasztót kérdezett meg a Föld azon 58 országában, ahol az internet-ellátottság elérte a 60 százalékot.

Elektromos háztartási készülékek vásárlása előtt a fogyasztók 37 százaléka tájékozódik az interneten, a háztartási felszerelési cikkeknél ez az arány 26 százalék. Mindkét esetben a második helyen álló információs forrás a televízió 22 és 24 százalékkal.
Autó vásárlása előtt a vevők 36 százaléka nézi meg a műszaki és egyéb jellemzőket az interneten, a vásárlók 20 százaléka viszont megelégszik a tévé nyújtotta információkkal.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik