Jó modorra szeretné nevelni vásárlóit egy brit üzlet, eladóinak ugyanis tele a hócipője azokkal a vásárlókkal, akik egy fontos hívás közepette ugranak be a boltjukba. Mivel ezek a vásárlók egy percre se válnak meg telefonjuktól, félszavakban és a bolt eladói szerint modortalanul beszélnek velük. „Arról már nem is beszélve, hogy nem értik, ha kérdezünk valamit és feltartják a sort” – tette hozzá a bolt ügyvezetője.
Ennek azonban egyszer és mindenkorra vége: a bolt személyzete ugyanis mostantól nem hajlandó kiszolgálni a mobilozókat. Egész egyszerűen figyelmen kívül hagyják őket, és rezzenéstelen arccal szólítják a következő vásárlót, s még az sem zökkenti ki őket, ha a kihagyott vásárló hisztériázni kezd. „Nem egy olyan vásárlónk volt, aki az ajtón elhelyezett figyelmeztetés ellenére is mobillal érkezett, aztán ordítva távozott, de mindez nem számít, mert a többség szerencsére támogatja a kezdeményezést” – meséli a cégtulajdonos, Hugh Ducker.