Élet-Stílus

Dizájndíjat kapott egy magyar tejesdoboz

tejesdoboz (tejesdoboz, )
tejesdoboz (tejesdoboz, )

Egy magyar cég, a KSW Latte Kft. tejesdobozainak csomagolása bronz elismerésben részesült a csomagolásdizájn egyetlen világméretű versenyén, a Pentawards díjkiosztón.

Az ünnepélyes díjátadót csütörtök este rendezték Párizsban, az Intercontinental Le Grand luxushotel dísztermében. A csomagolásdizájn Oscar-díjának is tartott Pentawards díjait összesen öt kategóriákban adják át (élelmiszer, ital, testápolás és öltözködés, luxus és egyéb piaci szereplő). Idén 46 országból összesen 1200 pályamű érkezett. A magyar termék egyetlen kelet-európai jelöltként az élelmiszer kategóriában érdemelte ki a tíztagú nemzetközi zsűri elismerését. A gyémánt fődíjat a Coca Cola Diet Coke doboza nyerte el. A bronz díjazottak között szerepelt még egyebek között a Carte Noire kávé és az Evian ásványvíz is.

Suha Sándor, a KSW Latte igazgatója a díjkiosztó után azt mondta, nagyon fontos számukra ez az elismerés, mert egy olyan elitbe kerülhettek be így, ahol a minőségpolitika része a csomagolás is.

A két évvel ezelőtt létrehozott magyar márka csomagolása formájában a hagyományos tejesdobozokat idézi, de megjelenésében teljesen eltér a megszokott dobozú termékektől, amelyeknek mindkét oldalán ugyanaz a felirat látható.

A cég egyedi dobozai abból a marketingötletből születettek, hogy a gyerekeket külön is megszólítsák. Ezért a dobozok egyik oldalán a gyerekek állatbarátságára utalva tehénszőr képe, a másik oldalon pedig tejet fogyasztó, jókedvű gyerekek és fiatalok fotói láthatók.

Az új generációs magyar tervezésű dobozok töltésével az osztrák Berglandmilch-et bízta meg a magyar vállalat annak érdekében, hogy a csomagolás és a minőségi beltartalom teljes összhangban legyen egymással.

A KSW Latte tejeket egyelőre magyarországi üzletláncokban forgalmazzák, s a vendéglátóhelyek közel fele már a cégtől vásárol minőségi tejet. A KSW Latte azonban szeretne kilépni a külföldi piacra is.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik