Az ünnepélyes díjátadót csütörtök este rendezték Párizsban, az Intercontinental Le Grand luxushotel dísztermében. A csomagolásdizájn Oscar-díjának is tartott Pentawards díjait összesen öt kategóriákban adják át (élelmiszer, ital, testápolás és öltözködés, luxus és egyéb piaci szereplő). Idén 46 országból összesen 1200 pályamű érkezett. A magyar termék egyetlen kelet-európai jelöltként az élelmiszer kategóriában érdemelte ki a tíztagú nemzetközi zsűri elismerését. A gyémánt fődíjat a Coca Cola Diet Coke doboza nyerte el. A bronz díjazottak között szerepelt még egyebek között a Carte Noire kávé és az Evian ásványvíz is.
Suha Sándor, a KSW Latte igazgatója a díjkiosztó után azt mondta, nagyon fontos számukra ez az elismerés, mert egy olyan elitbe kerülhettek be így, ahol a minőségpolitika része a csomagolás is.
A két évvel ezelőtt létrehozott magyar márka csomagolása formájában a hagyományos tejesdobozokat idézi, de megjelenésében teljesen eltér a megszokott dobozú termékektől, amelyeknek mindkét oldalán ugyanaz a felirat látható.
A cég egyedi dobozai abból a marketingötletből születettek, hogy a gyerekeket külön is megszólítsák. Ezért a dobozok egyik oldalán a gyerekek állatbarátságára utalva tehénszőr képe, a másik oldalon pedig tejet fogyasztó, jókedvű gyerekek és fiatalok fotói láthatók.
Az új generációs magyar tervezésű dobozok töltésével az osztrák Berglandmilch-et bízta meg a magyar vállalat annak érdekében, hogy a csomagolás és a minőségi beltartalom teljes összhangban legyen egymással.
A KSW Latte tejeket egyelőre magyarországi üzletláncokban forgalmazzák, s a vendéglátóhelyek közel fele már a cégtől vásárol minőségi tejet. A KSW Latte azonban szeretne kilépni a külföldi piacra is.