Az újdonság, amit kipróbáltam, a Helia-D cseresznyés tusfürdője volt.Elvből nem szoktam rózsaszín tégelyes termékekkel szóba állni, de a tusfürdő nagyon-nagyon ügyesen lett kitalálva. Mert ugyan se hatásaiban, se kinézetében nem mutatott semmi extrát, (na jó, revitalizál és hidratál, de ez manapság már smafu.) viszont az illatát nagyon-nagyon eltalálták.
Olyannyira, hogy bár nem lett puhább a bőröm és nem csillogok holdfényű selyemhatással (viszont vihogtam ettől a leírástól) az alatt a pár perc alatt, amíg tusoltam, úgy éreztem magam, mint egy elégedett hernyó egy megtermett cseresznyében. Egyszerűen lubickoltam az illatában, és egyáltalán nem érdekelt, egyébként mit tud.
Forrás: Northfoto
És hogy mennyire igaza van a Helia-D-nek…nem kell ide sem varázslat, sem elképesztő bőrsemlegesítő péhá vagy propilén glikol semlegesség. Legyen átlagos, megfizethető és felejthetetlen illatú.
És hogy mért fontos ez? Azt tudjuk, hogy a szaglásnak milyen fontos szerepe van, hat a hangulatunkra, érzelmeinkre. A nőknél pedig különösen erős érzelmeket válthatnak ki az illatok, akár tudat alatt is. Ha pedig a kedélyállapotom rózsás és habkönnyű (és csersznyés) lesz az illattól, naná, hogy holnap is akarom!
Ezért aztán sutba dobom a racionális énemet, nem boncolgatom az összetevőket, hanem megyek és élvezem a hernyófílinget.
És akkor a kukacoskodó olvasóknak még egy érv, nem csak hogy kellemes az élmény, de igazán pénztárcakímélő is. Íme.