Bor és gasztronómia tematikus kampányt indított szeptemberben a Magyar Turizmus Zrt. és a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSzÉSz). A kampány keretében országszerte különböző bor és gasztronómiai tematikus akciós ajánlatokat kínálnak az akcióhoz csatlakozott hazai szálláshelyek.
Az utazóközönséget a „Lesz mire emlékezned, ha belekóstolsz itthon az őszbe!” üzenettel csábítják hazai bor és gasztronómiai kalandozásra.
A kampányban részt vevő szálláshelyek 2=3 típusú akcióval vagy minimum 10 százalékos kedvezménnyel várják az utazókat, illetve a csomag mellé a bor és gasztronómiához szorosan kapcsolódó ingyenes pluszszolgáltatást nyújtanak. Az akciós időszak végét a Márton-napi eseményekhez igazítják a szervezők.
Az egészen november közepéig zajló intenzív kampány kedvezményes ajánlataiból itt lehet válogatni.