Élet-Stílus

Borospohárral kampányol a Magyar Turizmus Zrt.

bor (bor, pohár)
bor (bor, pohár)

Őszi kampány indult a belföldi turizmus élénkítésére.

Bor és gasztronómia tematikus kampányt indított szeptemberben a Magyar Turizmus Zrt. és a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSzÉSz). A kampány keretében országszerte különböző bor és gasztronómiai tematikus akciós ajánlatokat kínálnak az akcióhoz csatlakozott hazai szálláshelyek.

Az utazóközönséget a „Lesz mire emlékezned, ha belekóstolsz itthon az őszbe!” üzenettel csábítják hazai bor és gasztronómiai kalandozásra.

A kampányban részt vevő szálláshelyek 2=3 típusú akcióval vagy minimum 10 százalékos kedvezménnyel várják az utazókat, illetve a csomag mellé a bor és gasztronómiához szorosan kapcsolódó ingyenes pluszszolgáltatást nyújtanak. Az akciós időszak végét a Márton-napi eseményekhez igazítják a szervezők.

Az egészen november közepéig zajló intenzív kampány kedvezményes ajánlataiból itt lehet válogatni.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik