Élet-Stílus

Mit tud egy pelenka tízezerért?

A legnagyobb divatmárkák célba vették a leendő szülőket és a csecsemőket is.

Dior, Dolce & Gabbana, Burberry: csupán néhány márka, ami az utóbbi években azon fáradozik, hogy megnyerje magának a fiatal, stílusos szülőket. A klasszikus felnőtteknek szánt kollekciók mellett ma már egyre többet hallani a Dior-féle cumikról, vagy épp babakendőkről, a Burberry által készített babahordóról vagy épp a Dolce & Gabbana rugdalózóiról.


Forrás: The Daily Mail

Legutóbb éppen a Dolce & Gabbana hallatott magáról a témában, amikor az egyik divatmagazinban egy olyan kétoldalas hirdetéssel jelentkezett, ahol még a babákon is D&G holmi, egész pontosan pelenka van. És bár a márkajelzéses pelusokat hivatalosan egyelőre még nem kapni, a premierre valószínűleg nem kell már sokat várni. A divatguruk ugyanis biztosak benne, hogy még egy ilyen holmira is lesz kereslet, hiába fogyóeszköz és kerül egy vagyonba.

A divatház egyébként sokat foglalkozik a „babaosztályával”: mára a márkajelzéses kis rugdalózótól, a cumisüvegen át a 10 évesnek szánt bőrdzsekiig minden megtalálható benne.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik