Meglepő lépésre szánta el magát a világ egyik legismertebb gyorsétteremlánca: úgy döntöttek ezúttal átadják a stafétát a vendégeiknek és beengedik őket a kulisszák mögé. Mindezt úgy, hogy a vendégek kérdéseket tehetnek fel és függetlenül attól, hogy az mennyire kínos, kellemetlen vagy épp aktuális, lehetőség szerint meg is válaszolják azt.
A legfrissebb videó most arra a – valószínűleg többek által többször feltett – kérdésre kereste a választ, hogy a hirdetéseken miért néz ki máshogy a hamburger, mint a valóságban. A nyomozást a cég marketing igazgatója, Hope Bagozzi vezeti, aki bevezeti az érdeklődőket a „food-styling” és a „photoshop” művészetébe.
Az érdeklődők ide kattintva megnézhetik a videót.
Az öt legfontosabb különbség a hirdetésnek szánt hamburger és az igazi között:
1. az igazi hamburger percek alatt elkészül, míg a hirdetésnek szánt hamburger olykor órákig készül
2. a ketchupot, a mustárt és a többi feltétet sebészi pontossággal helyezik a sült húsra, a zsömlék közé
3. a sajtot lágyan megolvasztják egy erre használt, speciális hajszárítóval, vagy hevített élű késsel
4. a zsömle a valóságban azért tűnik laposabbnak, mert a dobozban a gőz hatására összeesik, a fotózáshoz nem teszik dobozba
5. apróbb javításokat – például, hogy több legyen a szezámmag a zsömle tetején, vagy élénkebb legyen a színek – photoshoppal végzik