A 41 éves színésznőről most egy világhírű kozmetikai cég bőrfiatalító krémjéhez készültek fotók, amik miatt újra kirobbant a képek retusálása körüli vita. A végeredményen ugyanis Rachel Weisz a valódi koránál csaknem 20 évvel fiatalabbnak látszik, és ez már nemcsak a rajongóknak, hanem a kritikusoknak is szemet szúrt.
Többek között az ASA reklámszövetségének is, ami – rövid vizsgálódás után – azonnali hatállyal betiltotta a hirdetést, mivel az szerintük félrevezeti a vásárlókat, és olyan eredményeket ígér, amit a krém nem képes produkálni.
A kozmetikai világcég elismerte a retustálást
A L’Orealnak egyébként nem ez volt az első botrányos reklámkampánya. Néhány évvel ezelőtt hasonló sorsra jutottak azok a képek is, amelyeken Julia Roberts és Christy Turlington szerepelnek. Akkor is a túlzott Photoshop-használat bosszulta meg magát.
A cég a mostani kampány esetében elismerte a retusálást, ám hozzátették, utómunkákat csak a képek bizonyos részein végeztek, és a végeredmény nem ezek miatt lett annyira tökéletes, amilyen. Hozzátették, a stáb szerette volna, hogyha a színésznő természetes szépsége minél inkább ki van hangsúlyozva, ezért profi sminkesek, stylistok dolgoztak vele, valamint felkértek egy profi fotóst is, aki rengeteg fénnyel dolgozott, hogy így tüntessék el az apró tökéletlenségeket.
Egy biztos, a készült képeken Rachel Weisz egyáltalán nem úgy néz ki, mint a való életben, ami már csak azért is érdekes, mert a színésznő alig néhány hónapja emelt szót a botox ellen és a természetes szépség hangsúlyozásának fontossága mellett.