Hello Kittyből mostantól sütemény is készül.
Mielőtt rátérnénk az étteremre, gyorsan néhány szó a világ legdrágább macskájáról, aki úgy tűnik fejébe vette, hogy meghódítja az egész világot. Csak kevesen tudják, hogy a japán Sanrio vállalat legsikeresebb figurája már nem mai csirke: 1974-ben alkották meg és 1976 óta világszerte bejegyzett védjegy.
A legelső dolog, amire az arcképe került egy pénztárca volt 1975-ben, azóta viszont már legalább 22 ezer különféle terméket díszít: kezdve a plüssállatoktól, az alsóneműkön át az esküvői ruhákig. Bár a készítők elsősorban a kislányokat célozták meg vele, végül világraszóló hisztériát sikerült kiváltaniuk.
Az étterem egyik különlegessége a színe.
Ennek csak egy része a tajpeji macskás étterem, aminek legfőbb jellegzetessége a színe. Itt ugyanis minden rózsaszín, ami nem, az Hello Kitty alakját, vagy arcképét viseli. Az étterem természetesen a megnyitó óta telt házzal üzemel, szóval annak, aki itt szeretne egy kedélyes uzsonnát elkölteni, már jó előre be kell jelentkeznie.
Nem olcsó mulatság, cserébe látványos.
A belépő vendégeket egy talpig rózsaszínbe öltöztetett, mosolygós kislány fogadja és vezeti az asztalhoz, ahol válogathat a legkülönfélébb cicás nyalánkságok között. Mert természetesen minden édességben, fagyiban, süteményben, sőt még az italokban is a híres macsek köszön vissza. A móka egyébként nem olcsó: a nyalánkságok ára ugyanis 80 és 200 dollár között mozog.