A La Redoute nevű, népszerű francia divatcég nemrég megjelentetett egy reklámfotót gyermekruhái népszerűsítésére. A kép, amely a postai utánvéttel rendelhető árukat forgalmazó cég weboldalán jelent meg, négy rettentően boldog csemetét ábrázol, valamint egy pasit a háttérben, aki épp ádámkosztümben gázol a tengerben. A szerencsétlenül kiválasztott fotó majdnem egy egész napig látható volt a site-on, hatalmas online hullámokat keltve…
Szeretnél bájos pólót rendelni a csemetédnek?
Még azt mondják, hogy a hirdetéseket túlretusálják… most pedig ez okoz zűrzavart! A cég a Twitteren magyarázkodott: „A La Redoute bocsánatot kér a fotográfiáért, amelyet a site-ján megjelentetett, és megtette a kellő lépéseket az eltávolításáért.” A Facebookon is folytatódott az elnézéskérés, azt ígérték, mindent megtesznek azért, hogy ilyesmi többé ne fordulhasson elő.
A hozzászólások egyébként inkább csodálatról, mint felháborodásról árulkodtak, sokan arra voltak kíváncsiak, nem szándékos volt-e a bizarr kép. Hiszen köztudottan a gerilla marketing virágzó korszakát éljük, ám úgy tűnik a divatcég nem így gondolja: „Belső vizsgálatot kezdeményeztünk, amely kideríti, hogyan történhetett meg ez a hiba” – jelentették ki hivatalos sajtóközleményükben.
Hova tette a szemét a művészeti vezető, amikor kiválasztotta a fotót?
Bár egyelőre nem sikerült kideríteni, ki a pucér férfi, máris önálló karrierbe kezdett mint internetes mém: kikerült a francia elnök, Sarkozy mellé, de Putyin elnök fotója sem teljes nélküle. Mi több a Holdra is eljutott…
Egy kérdés: te híve vagy a naturista vagy más néven nudista fürdőzésnek?