Élet-Stílus

A ruhák között tilos a mobil

A kütyüket azért száműzték, hogy rávegyék a vásárlókat a beszélgetésre.

Bár az Apartment 32 nevű cég még csak most nyitotta meg első önálló üzletét New Yorkban, máris mindenki róluk beszél. Hogy mivel sikerült ezt elérniük? Azzal, hogy a vezetőség húzott egy merészet, és azt találta mondani a vásárlóknak, hogy a mobiltelefonok korában, hagyják az üzleten kívül a készüléküket.

A szabadtéri programokhoz és túrázáshoz árult kabátok, pulóverek és kiegészítők birodalmában tehát tilos Facebookozni, skype-olni, SMS-ezni és telefonálni is. A vezetőség szerint így nagyobb a valószínűsége, hogy az amúgy bensőséges hangulatú üzletben – ahol az eladók a házigazdák és a vevők a vendégek – a vásárlók is szóba elegyednek egymással.

Az, hogy az üzlet szembemegy a trendekkel, mindenképpen figyelemre méltó: a riválisok ugyanis éppen hogy arra buzdítják a vásárlóikat, hogy nemcsak vásárlás közben, de még az előtt is mobilozzanak. Többek között a H&M, a Westfield és a Zara is létrehozott már olyan alkalmazásokat, amikben hírt adnak a legfrissebb árakról, kollekciókról, sőt az éppen futó akciókról is.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik