Szembemenve azokkal a fehérneműreklámokkal, amiket mindenki betéve ismer már – igen, tökéletes, párductestű modelleken feszül tökéletes helyeken a lenge fehérnemű… – egy újfundlandi kis üzlet húzott egy merészet.
Úgy gondolták, hogy reklámkampányuk középpontjába először nem az eladásra kínált holmikat, hanem magukat a vásárlókat állítják. Az Ideglelés (The Blair Witch Project) című filmet idéző plakátok célja elsősorban nem a megbotránkoztatás, hanem a figyelemfelkeltés volt. A készítők arra szerették volna felhívni a világ nőinek figyelmét, hogy a divatos melltartóknál is fontosabb, hogy megfelelő méretű melltartót válasszanak.
Ez ugyanis a világ nőinek – többségében – nem nagyon megy. Mint kiderült, Nagy-Britanniában, Amerikában és Európában is méretproblémákkal küzdenek a nők, ami azt jelenti, hogy 80-95%-uk folyamatosan rossz méretű, kosárszámú melltartót hord. Ez pedig nem csak annyit jelent, hogy kényelmetlen holmikba préselik magukat, hanem azt is, hogy feleslegesen kockáztatják az egészségüket is.
A szakértők szerint a rossz melltartók egy sor horrorisztikus és groteszk betegségért felelősek, épp ezért egyáltalán nem mindegy, hogy milyet választunk.