Élet-Stílus

A Facebookon tarol a sör

Legalábbis a magyar felhasználók körében: a legtöbben az italfajták közül egy sörrel kapcsolatosat lájkolnak.

A Fészbuker.hu által készített listát – ami többek között azt vizsgálta, hány magyar rajongója van az egyes alkoholfajták oldalának – sokáig a Varga Pincészet vezette, ám idén ősszel változás történt. Az 56 ezres rajongói bázissal bíró, borban utazó oldaltól az Innék egy Sopronit, sörös elkötelezettségű oldal vette át az első helyet 64 ezer szavazattal.

Az egyébként a számokat összesítve könnyen kiderül, hogy a magyar Facebook-felhasználók elsősorban nem arra használják a Facebookot, hogy kifejezzék vele az egyes alkoholfajták iránt érzett szimpátiájukat. Annak a 3 millió felhasználónak, akik az alkoholos italok célcsoportjába tartoznak, csupán 300 ezer rajong valamelyik típusért vagy márkáért.

A top 10-es listán a sör és a bor mellett a pálinka – egész pontosan a Fütyülős – lett a harmadik.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik