Ez valami egészen új! Nem a megszokott vallási jelképek – mint a kereszt, szentkép vagy hasonlók – feldolgozásáról van szó, hanem konkrét keresztény üzenetekről, amiket a gyártók a dizájnos pólókon keresztül juttatnak el a vásárlókhoz.
A koreai emigráns házaspár, Dong-Won Chang és felesége, Jin Sook még 1984-ben alapították meg vállalkozásukat, és mára leányvállalataikkal behálózzák Amerikát, Európát és Ázsiát is.
Persze a hitét nyíltan vállaló és hirdető házaspár nem először próbálkozik a vallás és a divat összekapcsolásával: korábban már piacra dobtak egy táskatípust, amelynek alján egy evangéliumból idézett szöveg állt.
A „Thank God”, „Holy” és „Faith” feliratú pólók megosztják a közvéleményt. Az amerikai Rachel Kane keményen ellenzi a kezdeményezést blogjában. Szerinte helytelen „pénzért árulni a hitet, vagy ilyen erőszakosan betolakodni az emberek magánéletébe”.
Az eladási számok viszont a divatcég mellett szólnak, mivel hatalmas rajongótábora van a 15 euróért árusított vallási pólóknak.