Tokióban járva szinte biztosra vehető, hogy belefutunk néhány tinibe, akik a kockás miniszoknyán és térdzoknin túl, akár cirkuszi bohócnadrágot vagy a gésák kimonóját is magukra öltik.
A streetstyle egy teljesen egyedi értelmezés szerint fejlődött a szigetországban: a rajzfilmek és a hagyományok erőteljesen összemosódtak meghökkentő egyveleget képezve az utca emberén. A Fruits címmel megjelent könyv pedig a Tokió vibráló negyedeinek utcai divatjáról ad egy átfogó képet.
A Shibuyában és Harajukuban szórakozó fiatalok például a ’atsuzoku’-t, vagyis az óriási platformcipőket, a Hello Kitty táskákat és a mérhetetlenül színes cuccokat szeretik a leginkább.
Néhány divattervező is célt ért a japán piacon: Vivienne Westwood például a ‘rocking horse‘ nevű cipőivel tarolt, Yohji Yamamoto ruhái pedig egyenesen kedvencnek számítanak a japán divatimádóknál.