Élet-Stílus

Lagerfeld már megint üvegben utazik

A divatmogul ismét kezelésbe vette a Coca-Cola light dizájnját.

A Chanel világhírű tervezője, aki egyébként elismert fotós és művész is, ismét újraálmodta a light kólás üvegek külsejét. A tervező meg van győződve arról, hogy a tavalyi dizájnra már ráfért egy kis vérfrissítés, ezért rögtön három új külsővel jelentkezett az üdítőóriásnál, a 2011-es Love it Light kampányhoz.

Az új dizájn jellemző színei a tavalyi szürke és vörös helyett idén a fekete, a fehér és a magenta. Egyébként az idei nem az első alkalom, hogy Lagerfeld a Coca-Colával karöltve dolgozik: a light kóla dizájnját tavaly is ő készítette. Elmondta, bár nagyon szerette a tavalyi borítást, azt idén már elavultnak érezte, így nagy izgalommal vetette bele magát a 2011-es dizájn megtervezésébe.

A divatguru neve mára szorosan összefonódott a light kólával, 2001-ben ugyanis részben ennek az italnak köszönhetően sikerült lefogynia. A tervező ezzel kapcsolatban elmondta, nagyon élvezi, hogy az emberek többsége azt hiszi, a fogyókúrája idején csak és kizárólag kólát ivott. Persze ez így nem igaz: Lagerfeld a light kóla mellett párolt zöldségeket evett, így sikerült megszabadulnia súlyfeleslegétől.

AJÁNLOTT LINKEK:

Nézze meg a tervező idei munkáit (backseatcuddler.com)
Ilyen volt a 2010-es light kóla dizájnja (fashionologie.com)
Tudjon meg még többet Karl Lagerfeldről (karllagerfeld.com)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik