Meglepő, de a divatcég ezúttal nem egy világszerte ismert tervezővel, vagy divatházzal dolgoztatott: a svédek egyik talán legismertebb divatbloggerét kérték fel, hogy állítson össze a H&M számára egy kollekciót. Elin Kling, aki egyébként divatszerkesztő, sőt stylist is végül egy 14 darabból álló, bohókás-feminin-minimalista kollekciót tervezett – írja a Borsa.
A ruhákat azonban a divatcég nem juttatja el majd a világ minden tájára: kizárólag néhány svéd áruházban árulják majd a különleges kollekciót. Összesen 10 kiválasztott H&M üzletben, Stockholmban, Göteborgban, Malmöben és Uppsalában találkozhatnak az érdeklődők Elin Kling ruháival, méghozzá 2011. február 3-tól.
Elin Kling egyébként karrierjét nem bloggerként, hanem a Solo magazinnál kezdte, ahol divatszerkesztőként dolgozott. Blogját 2007-ben kezdte el írni a legnagyobb svéd tévécsatorna, a TV4 oldalán. Az internetes napló meghozta az áttörést is, számos díjat bezsebelt, a divatbolondok pedig gyorsan felkapták. Mi a sikerének titka? Elinnek sokféle arca és igen egyedi stílusa van, ráadásul mindegyikben hiteles tud maradni. Blogjába saját sikkes és vagány szettjeiről készült képeket tölt, amiért megvesznek az olvasói.
AJÁNLOTT LINKEK:
Divatblogger tervezett kollekciót a H&M-nek (Borsa.hu)
Elin Kling tervez a H&M-nek, de ki is ő? (hg.hu)
A svéd blogger, Elin Kling for H&M (juicy.mashkulture.net)