Évekkel ezelőtt a német származású Karl Lagerfeldről az a hír járta, hogy amikor limuzinjával áthajt egy nyomornegyeden, selyemzsebkendőt tart az orra elé, s még az ablakon sem néz ki, annyira irtózik a szegényektől. Nos, az elmúlt idő igencsak megváltoztathatta a divatmágnást, talán eszébe jutott, hogy ő is egy elszegényedett iparoscsaládból származik. A H&M-nek tervezett kollekciójában már figyelembe vette a vékonyabb pénztárcával rendelkező vásárlókat és kifejezett kérése volt, hogy az „olcsóbb” ruháiból is kellő mennyiséget gyártson le a cég! A haszon érdekében mégis szembementek a divatóriással.
„Élveztem a közös munkát a H&M embereivel, ők is sokat hozzátettek a kollekció sikeréhez, de a stockholmi főnökök érthetetlen lépései mindent a feje tetejére állítottak. Először is, túl kevés darabot gyártottak az egyes modellekből, így rengeteg csalódott ember maradt üres kézzel, ami főleg az európaiakkal szemben volt tisztességtelen húzás. Ráadásul a ruháimat végül nagyobb méretekben is legyártották, pedig én eredetileg karcsú embereknek terveztem őket. Próbáltam tenni valamit a divat-sznobizmus ellen, erre a H&M éppen ezt szította tovább” –dühöngött a divattervező. A kollekció reklámfilmje persze nem feltétlenül a szegényebb vásárlókat csábítja az üzletekbe.