A Starbucks-logóból hamarosan eltűnik majd a név és a „kávé” felirat is: a vezetőség ugyanis a cég alapításának 40. évfordulója alkalmából elérkezettnek látta az időt, hogy felfrissítse azt. Mint elmondták, szerintük a Starbucks mára világszerte annyira ismert márka, hogy az Apple-höz és az Adidashoz hasonlóan, nekik sincs szükségük arra, hogy különféle feliratokkal reklámozzák magukat.
A vezetőség elmondta azt is, egyéb jelentése is van annak, hogy a Starbucks sellőjét megszabadították a betűkből font gyűrűjétől. Szerintük ezzel szimbolizálják a legjobban azt a stratégiát, mely szerint a Starbucks a jövőben nemcsak a kávéról szeretne szólni: a kávéóriás már a közelmúltban is kipróbálta magát a különféle üdítők, élelmiszerek értékesítésében. A válság miatt pedig szeretne minél több lábon állni.
AJÁNLOTT LINKEK:
A Starbucks lánc hivatalos weboldala (starbucks.hu)
A Starbucks története (wikipedia.com) – angol