Élet-Stílus

A hungarikumok is „szigeteltek”

A Sziget Fesztivál egyik leglátogatottabb helyszíne lehet a Hungarikum Falu.
Kapcsolódó cikkek

Az Új Magyarország Vidékfejlesztési Program keretéből közel 20 millió forinttal támogatott Hungarikum Falu második alkalommal volt kint a Szigeten. Az Élelmiszer Online-on olvasható, hogy a tavaly az ötödik helyen végzett a Sziget Fesztivál leglátogatottabb helyszínei között, a szervezők szerint az idén is esélyes erre a helyezésre. (Az idei piackutatási adatok feldolgozása még nem készült el.) A mostani Hungarikum Falu központi témájául az aratást és a kenyeret választották.

A szervezők táncegyüttesek, népzenekarok, kézműves és hagyományőrző programok összeállításával igyekeztek felidézni a tradíciókat. Emellett közel 60 kistermelő – borászok, tésztakészítők, mézeskalács-készítők, kézművesek stb. – portékáit is megtekinthették és megvásárolhatták az érdeklődők.

A faluba kilátogatott a Vidékfejlesztési Minisztérium államtitkára, V. Németh Zsolt is, aki a tárca szakállamtitkáraként fontos feladatának tartja a hungarikumok védelmét. Az államtitkár hangsúlyozta, hogy a törvényre azért is szükség van, mert a nemzeti értékek védelmét szolgálja. Az államtitkár bővebben nyilatkozott a hungarikumok jövőjéről, amit az Élelmiszer Online-on elolvashat.

De nem csak a hungarikumnak számító termékek szerepeltek nagy sikerrel a Szigeten, a már jól bevált márkákat is sokan keresték. Arról, hogy mekkora szerep jut egy fesztiválon a márkáknak, van-e egyáltalán helyük, illetve zavarják-e a szórakozást, ITT többet is olvashat.

AJÁNLOTT LINKEK:

Van-e helyük a márkáknak a fesztiválon? (Élelmiszer Online)
Márkák és fesztiválok – Egyedül nem megy! (Élelmiszer Online)
A hungarikumok is “szigeteltek” (Élelmiszer Online)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik