Élet-Stílus

Sokkolta az egyházat a fagylaltreklám

Be akarják tiltani a provokatív, szexuális töltetű Antonio Federici-féle fagylalt reklámképeit.

Az egyház idegeit nemcsak a szexuálisan túlfűtött képek borzolják, pedig azokban gyakran papok és apácák a főszereplők, sokan háborognak a félreérthető szlogenek miatt is. Antonio Federicinek nem a mostani az első reklámkampánya, amivel összetűzésbe kerül az egyházzal. Korábban egy olyan képpel rukkoltak elő, melyen egy félmeztelen pap húz magához egy combfixes apácát.

A mostani kampány egyik képén épp egy terhes apáca esik bűnbe az olasz fagylalttal, alatta felirat: Szeplőtelenül fogant, vagyis Immaculate conceived. A másik képen két reverendás férfi ajka közeledik egymáshoz, a szlogen itt is meglehetősen félreérthető: Hiszünk a nyáltermelődésben, ami angolul annyit tesz We believe in salivation, ami csupán egy betűben tér el az angol salvation, azaz üdvözülés szótól.

A brit reklámfelügyelettel foglalkozó szerv már közbelépett, és betiltaná a provokatív képsorozatot, melyeket egyes magazinok természetesen már lehoztak. A kampány kreatív igazgatója a felháborodott véleményekre válaszul bigottnak titulálta az ellenzőket.

AJÁNLOTT LINKEK:

A Federici fagylaltok weboldala

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik