Élet-Stílus

Csillagoznák a turisztikai célpontokat

Sári Veronika
Sári Veronika

újságíró. 2010. 07. 02. 10:23

A Michelin-csillaghoz hasonló, rangos elismeréssel jutalmazná az Európai Bizottság a legvonzóbb szállodákat, látványparkokat és galériákat is.
Korábban a témában:

A testület javaslatában egy olyan márka bevezetését javasolja, mely segít az érdeklődőknek, hogy összevessék a legjobb turisztikai és nyaralási célpontokat, hogy kiértékeljék a programokat. A Bizottság ezért most egy, a Michelin-csillaghoz hasonló értékelőrendszert vezetne be, melynek márkaneve: „Minőségi Turizmus”.

A testület szeretné, ha a értékelőrendszer sikeresebb lehetne, mint a 2006-ban létrehozott Eden (Kiváló európai utazási célpontok besorolási rendszere), amelyet senki sem ismer, így nem is befolyásolja a turisták választásait. A turisztikai érdekképviseletek üdvözölték a javaslatot, de a kritikusok szerint olyasmivel kellene inkább foglalkozni, ami valódi problémát okoz a szektorban. Egyikük például kiemelte a hamufelhő körüli káoszt, de változtatna a vízumkorlátozáson és a reptereken tapasztalható biztonsági tortúrán is.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kecskemét, 2017. szeptember 21.
Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter (b) és Christian Wolff, a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. (MBMH) ügyvezető igazgatója (az autóban) a Mercedes-Benz gyár összeszerelő üzemében Kecskeméten 2017. szeptember 21-én. Ezen a napon letették az autógyár közvetlen szomszédságában felépülő új képzési központ alapkövét.
MTI Fotó: Ujvári Sándor
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.