Élet-Stílus

Az elfogadásra buzdít a McDonald’s

Próbára teszi a társadalom nyitottságát a franciaországi McDonald's: homoszexuális témájú reklámfilmmel kampányol az elfogadás mellett.

Ezzel együtt lecserélte a jól bevált „I’m love in it” szlogent a „Come as you are” -ra, ami magyarul körülbelül annyit tesz: gyere, ahogy vagy! Ezzel a felkiáltással szeretné bebizonyítani a gyorsétterem – lánc, hogy nyitott a társadalmat érintő kérdésekre. „Meg akartuk mutatni, hogy milyen a mai francia társadalom és a meleg témát teljes mértékben elfogadhatónak véltük” – nyilatkozta Nathalie Legarlantezec, a McDonald’s franciaországi márkaigazgatója.

Míg a meleg közösségek üdvözölték a reklámot, a kritikusok szerint az, hogy a kisfilmben a főszereplő tinédzser édesapja elől titkolni kénytelen másságát, arra utal, hogy az azonos neműek közti szerelem még mindig nem felvállalható. Szerintük ezt bizonyítja az is, hogy a házasság és az örökbefogadás azonos neműek között az országban továbbra sem legális. A közvéleményt is megosztotta a kisfilm: volt, aki gyermeke védelmére hivatkozva betiltaná, mások büszkék arra, hogy az országban lehetőség van ilyen témájú videók megjelentetésére. A márkaigazgató ezzel kapcsolatban elmondta, ők nem csak és kizárólag a melegeket szerették volna megszólítani, hanem az egész társadalmat.

A McDonald’s francia reklámja:

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik