A lap a Lloyd’s biztosítótársaság jelentését ismerteti a BBC alapján, amely szerint csak a stadionokat és az edzőpályákat 3,2 milliárd fontra biztosították. Biztosítást kötöttek a médiacégek is, például arra, hogy amennyiben a meccsek – különösen a nyitómérkőzés és a döntő – esetleg csúszik, akkor abból káruk adódik, ugyanis ez érintheti az előre eladott reklámidejüket.
Van olyan cég, amelyik reklámfogásként ingyen ajándékot helyezett kilátásba, ha nemzete csapata győz, de azért az árukészletre biztosítást kötött, hátha be kell váltania az ígéretét. A rendezők fő aggodalma, hogy ha elmaradnak a meccsek, akkor a nézők visszakövetelik a jegyárat.
A Lloyd’s összesítése nem tartalmazza az egyes játékosok saját biztosításait, amelyeket sérülésekre, illetve betegségekre kötnek. A sztárfocisták biztosítása karrierjük csúcsán elérheti 40 a millió fontot. A bevételeket növelő szuvenírek, mezek eladhatósága jelentősen függ a csapatok legjobbjainak teljesítményétől – olvasható a lapban.